MB „Studio Mitkus“ tikslas - naudojant tradicinės animacijos techniką kurti ilgametražes ir trumpametražes animacijas nacionalinei ir užsienio rinkoms, suteikti klientams profesionalios animacijos gamybos platformą bei kurti vizualius sprendimus įgyvendinant komercinio, edukacinio ar meninio pobūdžio projektus.

MB „Studio Mitkus“ siekia sukurti stipriausią Lietuvoje vizualių sprendimų studiją, kuri teiktų vakarų kokybę atitinkančias konceptualaus (personažų ir aplinkos) dizaino, iliustracijų, komiksų, kadruočių, animatiko ir animacijos kūrimo paslaugas. Mūsų studija yra gamybos paslaugų tiekėja, todėl mes galime sėkmingai dirbti bet kuriame jūsų projekte.

MB „Studio Mitkus“ siekia maksimalaus balanso tarp profesionalios kūrybinės energijos ir klientui efektyviausio kūrybinio gamybos proceso. Tikimės, kad šis vakarietiškas požiūris į kūrybą leis mums greitai išsiskirti ir būti įvertintiems Lietuvoje.
Konceptualus dizainas (angl. Concept art) - tai iliustracijos forma, kurios pagrindinis tikslas yra vizualia reprezentacija perteikti norimą filmo (kostiumų, filmavimo aikštelės), video žaidimo, animacijos (personažų, aplinkos, rekvizitų) ar komikso žurnalo dizainą, idėją ir/ar nuotaiką prieš sukuriant galutinį produktą. Konceptualaus dizaino kūrybos priežastis yra visiškai ekonominė, kadangi siekiama realiatyviai greitai ir pigiai pamatyti ir išmėginti daugybę vizualių idėjos variantų, prieš skiriant visas turimas lėšas gamybai (ir nesėkmės atveju, per vėlai sužinoti, kad tai nebuvo geriausias galimas sprendimas).
Spalvinio dizaino (angl. Colorscript) eskizai animacijoje naudojami siekiant maksimaliai išnaudoti spalvų pasirinkimą kadre ir sukurti norimą emociją žiūrovams. Tai yra kitas animacijos etapas po kadruočių, kai režisierius ieško geriausio spalvinio varianto kiekvienai scenai ir kadrui, norėdamas (ekonomiškai pigiai ir greitai) rasti tinkamiausius sprendimus prieš patvirtinant kadruočių seką ir perduodant animatoriams bei aplinkos dizaineriams. Dėl šios priežasties spalvų dizainas dažniausiai daromas apsiribojant tik geometrinių formų kompozicija , bet to visiškai pakanka matyti ar sprendimas veikia, ar dar ne.
Vienas garsiausių visų laikų režisierių Alfredas Hitchkokas, baigęs piešti vieno iš savo filmų kadruotes, pasakė: „95% filmo jau baigta, beliko tik įvykdymas“. Kadruotės (angl. Storyboard) kaip ir kiti preprodukcijos etapo darbai pirmiausia yra ekonominis sprendimas. Animacijos, kitaip nei kino, industrijoje režisierius niekada neturi tokios prabangos kaip antras dublis. Todėl prieš perduodant darbą animatoriams ir aplinkos dizaineriams, režisierius turi būti visiškai įsitikinęs, kad turima kadrų kompozicija ir seka yra aiškiausia ir geriausia žiūrovui. Kadruotės taip pat naudojamos filmams ir reklamoms. „Tadas Blinda. Pradžia“ buvo vienas pirmųjų lietuviškų filmų, kurio kūrėjai rėmėsi kadruotėmis. Reklamoms dažniausiai naudojamos ne produkcijos, o reprezentacinės kadruotės (jos yra žymiai dailesnės), kurių tikslas ne patikrinti kompoziciją ir seką, bet įtikinti reklamos užsakovą, kad reklamos studijos siūloma koncepcija yra tai, ko nori klientas.
Iliustracija - tai vizuali išraiška, kuria siekiama perteikti mintį, emocinę informaciją ar pasakojimą. Iliustracijos naudojamos kaip žinutės, kuriomis autorius nori išreikti savo mintį per vientisą vizualų darbą (paveikslą, plakatą, atvirutę, knygos iliustraciją, komiksą ar pan.), o ne per vizualių darbų seką (animaciją, kino filmą ar pan.). Iliustracijų technikos ir stiliai gali svyruoti nuo grubaus nespalvoto eskizo iki spalvoto hyper-realistinio paveikslo.
Tradicinė animacija (arba klasikinė, celių, piešta ranka (angl. hand-drawn)) – yra animacijos technika, kurioje kiekvienas kadras yra pieštas ranka. Ši technika buvo dominuojanti animacijos forma iki kompiuterinės animacijos išradimo. MB „Studio Mitkus“ siekdama efektyviausio (tuo pačiu ir pigiausio)gamybos proceso visiškai atsisakė piešimo ant popieriaus, nors ir tokiau piešiama ranka. Ši nauja tradicinės animacijos gamybos technika, pradėta naudoti JAV prieš penkerius metus, leido ženkliai sutaupyti – nereikalingas papildomas žmogus, turintis nuskanuoti animacijos testus, nes animacijos kadrų seka iškart tikrinama kompiuteryje. Tokiu būdu sutaupoma pinigų, laiko preprodukcijos etape bei labai labai daug popieriaus.

Konceptualus dizainas

Spalvinis dizainas

Kadruotės

Iliustracijos